Monday, January 31, 2011

Hujan Di Johor Bahru..

Tadi baru je lepas online facebook..Aku dengar Kota tinggi banjir..tak tau la..nak balik kampung macam mane..
pak cik aku kata dia nak balik naik helikopter..hahaaha..sengal ek..aku ada tanye jugak nak mendarat kat mne..
dia kata mendarat je kat atas piring astro..haha..jawapan yang sengal aku dengar..
Banjir kat Kota tak la teruk sangat..Tapi dengar kata kalau hujan masih berterusan alamat nye Kota mmng banjir besar la..tapi mintak2 jgn lah..Takut lah sejarah akan berulang..banjir besar berlakudi Kota Tinggi..

ini gambar nye..banjir di Kota Tinggi
teruk tak..

tgk jalan sesak..kereta banyak..
ishhh3x...

Kalau macam ni..macam mana nak balik kampung..dengan jalan raye sesak..Aku ada dengar jugak..ada kerata yang acident..yelah mana tak nya semua orang nak cepat sampai ke destinasi..biasalah cuti sekolah raye cina ni ramai yang nak balik kampung..termasuk la aku..hehehe..(^_^)
Itu yang aku dok risau tu..takut tak dapat balik kampung..yelah aku rindu sangat dengan my cousin.wani,wawan,syra,wazif,semua nye la..sebab dah lama sangat tak balik.Rinduuu..sgtttt...kt diorangg..love u all..

this is my cousin..wazif & wawan
hensem tak..comeyy kan..

Hah kalau nak tau..cousin aku semua nye kecik2 lagi..ada yg bru msuk sekolah,ada yang blum sekolah..
yang paling kecik bru nak tau jalan..

Hah ini dia sepupu ku..
zarfan,wawan,adif,zaquan,wazif,yg sorng pompan tu wani
comeyy kn..

comey..cute2..^_^

kalau kat kampung..aku gan adk beradik aku suke buli diorang..bukan apa suke menyakat je..nak-nak lagi adik aku tang bongsu tu khai,suke sgt dengki budak-budak ni..ye lah dlm adik bradik aku mne ada budak kecik..semua nye dh besar-besar..aku dah habis sekola,tinggal 2gu keputusan SPM je yang kakak aku adah pulak..temgah praktikal kat pontian..habis praktikal tengok lah kalau ada rezeki maybe kakak aku keje..adik aku..dye sekolah kt SMKS dan this year dye amik SPM..

>jgn tgk je coment lak skit..<


No comments:

Post a Comment

Total Pageviews