Friday, May 6, 2011

st0ry 4 mEi: Alhamdulilah..aku dah sihat sikit hari ni.setelah sekian lama aku mengalami demam.entah macam mana aku kena demam tak tahu lah..lepas balik dari majlis pertunangan puk su je,aku muntah-muntah.masalah nya bukan aku sorang kena,tapi semua kena termasuk lah sepupu aku yang kecik-kecik,semua kena..apa punca nya aku tak tahu.tapi alhamdulilah jugak majlis berjalan lancar,walaupun de skit kecacatan..biase la apa yang terjadi tak sama dengan apa yang kita rancang..betul tak..tapi majlis nya amat memenatkan.
dari bab hantaran,beli barang semua sampai la hari nya tersebut..penat-penat.my mun lagi la..demam seminggu,tak sihat pun boleh bangun tengah malam siapkan hantaran sampai pukul 5 pagi..gara-gara puk su nak datang kesokkan hari nya..aku kesian jugak..aku??aku buat apa yang patut je nak lebih-lebih aku mana lah reti sangat...tapi ni la hasil yang my mum dah buat..
ni hantaran yang mak aku buat~

cincin~
hantaran belah perempuan~

my bakal mak usu


hahahahha...majlis dah selesai..
cout dulu...bye....^_^

2 comments:

Total Pageviews