Sunday, October 30, 2011

hAng oUt with friend at tAnjung baLau-29/10

❤fRiend❤











I Luv U aLL!!!!

time ni la dapat keluar sama-sama dengan diorang..nanti bila dah habis belajar dan balik pulang ke kampung halaman..dah tak jumpa lagi dah...sekejap je kan..dah nak habis belajardah..lepas ni sambung diploma pula..setapak lagi aku melangkah..tapi sejauh mana pun kite langkah perjalanan kita harus seiringi dengan doa..dan amalan  kita..supaya kita tak sesat nanti..hermmm..rindulah nak tinggalkan tempat ni..dan sebelum aku tinggalkn tempat ni aku nak sangat kenal dengan Ain,Ierah..dan aku nak jumpa dengan adik beradik abang angkat aku..if sometimes aku rase takut..tapi aku tetap ingin kenal dengan diorang,sebelum ni aku cuma dengar suare je..so aku ingin juga la kenal dengan diorang..tapi.......aku itu semua angan-angan..tak akan jadi kenyataan..nyataannya ialah aku akan tinggal Bandar Penawar ni dan balik ke Johor Bahru..rindu aku pada rumah,parents aku..especially my mum..entah apa yang jadi dekat rumah tu aku pun tak tahu lah..bukan apa aku tahu kalau aku tak ada..mesti mak buat kerja sorang2..lagi-lagi bila kakak aku pergi kerja..kesian mom..I   u...muahhhh!!!:love:

And to all my friend in kolej profesional mara bndar penawar ini...I always remember u all in my mind and u all always in my heart...syang korang...:love:

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews