Saturday, June 11, 2011

Kisah mrs.z and mr.w again!!!

<MRS.zMR.w>
Haizz!!!cerita hari ini tentang mrs.z dengan mr.w..rasa-rasa korang ingatkan pasal cerita mrs.z & mr.w.so,hari ini apa yang terjadi???hahaha nothing..cume semalam mr.w ada hantar mesej pada mrs.z.
dia kata "ea awak agak2 kite leh jumpa tak?or kite akan bermesej sampai keakhirnya ye?"kata mr.w. Maksud nya sampai bile lah hanya nak main sms je?tak nak jumpa ke mrs.z dengan mr.w???itu lah soalan yang dia kemukakan..tapi apa yang mrs.z kata kan??
"kalau tuhan mengizinkan,maka kite akan berjumpa kut,meskipun awak berada diluar negara,saya di sini.Biarlah masa yang menetukan..kita jangan terlalu memaksa waktu,sekira kite memaksa kite yang akan merana"itulah kata mrs.z..mrs.z tidak mahu terlalu terburu-buru kerana mrs.z sendiri tidak begitu bersedia..apa yang ada duk dalam kepala otak hanyalah ingin belajar dahulu,ingin mendapat pengalaman berkerja dahulu..mrs.z merasakan terlalu awal untuk itu meskipun dia tahu yang mr.w still menunggu,walaupun mrs.z telah membuat helah dengan menyatakan bahawa dirinya telah berpunya dan dimiliki orang lain..
 Dengan jawapan mrs.z itu,dia mengatakan.."tapi masa itu emaskan"kata mr.w..
amat sukar jugak untuk mrs.z menyusun kata-kata untuk membalasnya..
"ya memang tak di nafikan.Tapi emas kalau kite nak jual,tunggu la harga emas naik baru kite jual,bukan kite akan dapat pulangan yang lebih lumyan"kata mrs.z..
aku tak pasti la sama ada mr.w faham atas kata-kata mrs.z tu..tapi apa yang dikatakan semula memang sukar untuk mrs.z menyusun kata-kata...mr.w membalas mesej..
"macam tu pulak..tapi kalau time tu kite memerlukan macam mana pulak..dengan kerana pelangan yang lumayan kite lebih rela ke kehilangan nyawa??"kata mr.w..mrs.z agak tidak faham dengan apa yang dikatakan..tapi lama kelamaan faham la jugak maksudnya..cuma apa yang dikatakan bukan itu maksud mrs.z..mrs.z membalas mesej bagi menerangkan apa yang dimaksudkan disebalik kata2 mrs.z sebelumnya tu..
sms mrs.z "saya tak bermaksud macam tu,maksud saya kte perlu memberi waktu untuk menentukannya,supaya akhirnya nanti,kite dapat membuat keputusan yang tepat..kite tak perlu terburu-buru mengejar sesuatu..biarlah ia datang sendirinya......kerana sekiranya kite memaksa,mendesak..akhirnya kite akan membuat keputusan yang terburu-buru.sebab sekiranya terjadi apa-apa..kite jugak yang akan menyesal dan disaat tu memang amat sukar untuk kite berpatah balik atas keputusan yang telah dibuat"kata mrs.z..dan lepas tu mr.w tak balas-balas..

Aku tak tahu lah apa yang mr.w tu nak sangat dengan mrs.z,sampai beria sangat nak jumpa.
Sampai mrs.z rasa yang mr.w betul-betul serius nakkan mrs.z.Padahal diorang tak pernah jumpa pun..hanya sekadar mesej dan call je..
pada pandangan mrs.z,mr.w ni bukan jenis yang perampas hak orang lain..nak kata baik tu entahlah..dia ni macam jenis orang yang terlalu amik berat..senang cerita sanggup lah buat apa saje..cuti dari berkerja pun dia sanggup walaupun dia dalam keadaan terlalu sibuk..
sukar untuk mrs.z memahami mr.w..yelah no face to face,rupa pun tak kenal antara satu sama lain..sebab itulah mrs.z tidak mahu terlalu terburu-buru..lagi pun hati mrs.z telah lama mengatakan yang "tidak bersedia"

Apa yang perlu mrs.z katakan pada mr.w,apabila mr.w terlalu mengharap??dan apa akan jadi sekiranya mr.w tahu bahawa mrs. z telah menipunya..argghhhhh..ni semua gila bagi mrs.z...

2 comments:

Total Pageviews